Çözümler / e-Eğitim / Marka Yönetimi
Temel Pazarlama Eğitimi
Marka Yönetimi
Şirket yöneticileri ve satış-pazarlama alanında kendini geliştirmek isteyenler için ideal bir pazarlama eğitimidir.
SATIN AL EĞİTMENLERİMİZEğitim İçeriği
Eğitim İçeriği
- Tarihsel Süreçte Pazarlama Gelişimi
- Pazarlama Nedir?
- Pazarlama İletişimi Nedir?
- Reklam, Halkla İlişkiler vb. Tüm Pazarlama Yöntemlerinin Örneklerle Anlatımı
- Pazarlama Süreçleri ve Yönetimi
- Pazarlama Bütçesi Nasıl Hazırlanır?
- Pazarlamanın Organizasyondaki Yeri
- Marka, Müşteri Kavramlarının Pazarlamadaki Yeri
- Strateji Nedir?
- Kurumsal Yönetimde Pazarlamanın Yeri
Neden Katılmalı?
Pazarlama, birden çok verinin ve kararın tek bir hedefe yönelmesi için gerekli stratejik davranış modelidir. Şirket yönetiminde en önemli unsurlardan biridir.
Eğitime Kimler Katılabilir?
- Şirket Sahipleri
- Pazarlama Yöneticileri
- Üniversiteden Yeni Mezun Olmuş Kişiler
- KOBİ Yöneticileri
- Pazarlama Konusunda Uzmanlaşmak İsteyen Herkes
Bilgilendirme
• Sistem Akademi gereken durumlarda program saatlerinde ve yerinde değişiklik yapabilir. Değişiklikler, katılımcılara önceden bildirilecektir.
• Yeterli başvurunun bulunmaması halinde programı açıp açmamak Sistem Akademi’nin takdirindedir.
• Programın açılmamasına karar verilirse, katılım ücretleri iade edilir.
• Eğitimlere katılım için internet bağlantısı olan bir bilgisayar yeterlidir.
• Eğitimden 15 dakika öncesinde katılım teyidi ve test işlemleri için e-mail adresinize bir link gönderilecektir.
• Kayıt esnasında paylaşılan e-mail hesaplarınıza eğitim sonrasında e-sertifika ve eğitim sunumları iletilecektir. Sertifikalar kayıt formunu dolduran kişiler adına düzenlenecektir.
• Katılımınızın onaylanması için eğitim ücretinin eğitim tarihinden önce ödenmesi gerekmektedir.
