Temel Pazarlama Eğitimi

Marka Yönetimi

Şirket yöneticileri ve satış-pazarlama alanında kendini geliştirmek isteyenler için ideal bir pazarlama eğitimidir.

Satın Al EĞİTMENLERİMİZ

Eğitim İçeriği

Eğitim İçeriği

  • Tarihsel Süreçte Pazarlama Gelişimi
  • Pazarlama Nedir?
  • Pazarlama İletişimi Nedir?
  • Reklam, Halkla İlişkiler vb. Tüm Pazarlama Yöntemlerinin Örneklerle Anlatımı
  • Pazarlama Süreçleri ve Yönetimi
  • Pazarlama Bütçesi Nasıl Hazırlanır?
  • Pazarlamanın Organizasyondaki Yeri
  • Marka, Müşteri Kavramlarının Pazarlamadaki Yeri
  • Strateji Nedir?
  • Kurumsal Yönetimde Pazarlamanın Yeri

 

Neden Katılmalı?

Pazarlama, birden çok verinin ve kararın tek bir hedefe yönelmesi için gerekli stratejik davranış modelidir. Şirket yönetiminde en önemli unsurlardan biridir.

 

Eğitime Kimler Katılabilir?

  • Şirket Sahipleri
  • Pazarlama Yöneticileri
  • Üniversiteden Yeni Mezun Olmuş Kişiler
  • KOBİ Yöneticileri
  • Pazarlama Konusunda Uzmanlaşmak İsteyen Herkes

Bilgilendirme

• Sistem Akademi gereken durumlarda program saatlerinde ve yerinde değişiklik yapabilir. Değişiklikler, katılımcılara önceden bildirilecektir.

• Yeterli başvurunun bulunmaması halinde programı açıp açmamak Sistem Akademi’nin takdirindedir.

• Programın açılmamasına karar verilirse, katılım ücretleri iade edilir.

• Eğitimlere katılım için internet bağlantısı olan bir bilgisayar yeterlidir.

• Eğitimden 15 dakika öncesinde katılım teyidi ve test işlemleri için e-mail adresinize bir link gönderilecektir.

• Kayıt esnasında paylaşılan e-mail hesaplarınıza eğitim sonrasında e-sertifika ve eğitim sunumları iletilecektir. Sertifikalar kayıt formunu dolduran kişiler adına düzenlenecektir.

• Katılımınızın onaylanması için eğitim ücretinin eğitim tarihinden önce ödenmesi gerekmektedir.

"eDanışman dijital platformumuzun online konferans altyapısı “zoom” uygulaması ile sağlanmaktadır."