Müşteri Eğitim

Marka Yönetimi

Müşteri odaklı firma olmak ne demek, rekabet için önemini öğreneceğiz.

Satın Al EĞİTMENLERİMİZ

Eğitim İçeriği

Eğitim İçeriği

  • Müşteri Nedir, Tanımlar ve Yaklaşımlar
  • Jenerasyonlar ve Beklentileri Nelerdir?
  • Müşteri Nasıl İkna Edilir?

 

Neden Katılmalı?

Jenerasyon farklılıkları şimdiye kadar hiç olmadığı kadar Pazar dengelerini etkilemekte. Müşteri odaklı firma kavramı rekabet ve yeni Pazar girişimleri için başarının anahtarı. Müşteri odaklı yapıya geçerek rekabetten sıyrılmak isteyen firmalar için fayda sağlayacaktır.

Eğitime Kimler Katılabilir? 

Şirket sahipleri, yönetici kapsamındaki herkes

Bilgilendirme

• Sistem Akademi gereken durumlarda program saatlerinde ve yerinde değişiklik yapabilir. Değişiklikler, katılımcılara önceden bildirilecektir.

• Yeterli başvurunun bulunmaması halinde programı açıp açmamak Sistem Akademi’nin takdirindedir.

• Programın açılmamasına karar verilirse, katılım ücretleri iade edilir.

• Eğitimlere katılım için internet bağlantısı olan bir bilgisayar yeterlidir.

• Eğitimden 15 dakika öncesinde katılım teyidi ve test işlemleri için e-mail adresinize bir link gönderilecektir.

• Kayıt esnasında paylaşılan e-mail hesaplarınıza eğitim sonrasında e-sertifika ve eğitim sunumları iletilecektir. Sertifikalar kayıt formunu dolduran kişiler adına düzenlenecektir.

• Katılımınızın onaylanması için eğitim ücretinin eğitim tarihinden önce ödenmesi gerekmektedir.

"eDanışman dijital platformumuzun online konferans altyapısı “zoom” uygulaması ile sağlanmaktadır."