Gelecek Nesil Nasıl Gelecek?

Marka Yönetimi

Müşteri beklentilerinin ne yönde gelişeceği, şirket çalışanlarına nasıl bir vizyon katılması gerektiği öğrenilecektir.

Satın Al EĞİTMENLERİMİZ

Eğitim İçeriği

Eğitim İçeriği

  • Tanımlarla müşteri ve müşteri Satın Alma Dürtüleri
  • Pazarlamada Strateji Nedir? Stratejik Düşünme ve Tüketici Yönetimi
  • Trend Nedir? Tüketici Trendleri Nasıl Belirleniyor?
  • Sektörlere Göre Trendler
  • Dünyadaki Uygulamaları

 

Neden Katılmalı?

Şirket yatırım planlarını, pazarlama kararlarını almadan önce çalışanlara ve şirketin tamamına bir vizyon oluşturmak için Dünyada Neler Olacak? kapsamında kavramsal ve uygulamalı bir yaklaşım. Trendler, yakın ve uzak gelecekte MÜŞTERİNİN BEKLENTİLERİNİN dürtülerinin ne yönde değişimler göstereceğine dair sosyolojik ve psikolojik araştırmaların tüketim odaklı formülize edilmesidir. Rekabet odaklı pazarlar ve müşteri odaklı firmalar için kaçınılmaz bir bilgi hazinesidir.

Eğitime Kimler Katılabilir?

Kurum sahipleri, satış üretim yöneticileri.

Bilgilendirme

• Sistem Akademi gereken durumlarda program saatlerinde ve yerinde değişiklik yapabilir. Değişiklikler, katılımcılara önceden bildirilecektir.

• Yeterli başvurunun bulunmaması halinde programı açıp açmamak Sistem Akademi’nin takdirindedir.

• Programın açılmamasına karar verilirse, katılım ücretleri iade edilir.

• Eğitimlere katılım için internet bağlantısı olan bir bilgisayar yeterlidir.

• Eğitimden 15 dakika öncesinde katılım teyidi ve test işlemleri için e-mail adresinize bir link gönderilecektir.

• Kayıt esnasında paylaşılan e-mail hesaplarınıza eğitim sonrasında e-sertifika ve eğitim sunumları iletilecektir. Sertifikalar kayıt formunu dolduran kişiler adına düzenlenecektir.

• Katılımınızın onaylanması için eğitim ücretinin eğitim tarihinden önce ödenmesi gerekmektedir.

"eDanışman dijital platformumuzun online konferans altyapısı “zoom” uygulaması ile sağlanmaktadır."