B2B'de Pazarlamaya Genel Bakış

Marka Yönetimi

Neden Katılmalı? Direk müşteriye satış yapmayan tüm firmalar için pazarlama şirketin gizli gücüdür.

Satın Al EĞİTMENLERİMİZ

Eğitim İçeriği

Eğitim İçeriği

  • B2B ve B2C’de Pazarlama Neden Farklıdır?
  • B2b’ye Özel Pazarlama Yol Haritası Nedir?
  • Pazarlama Nedir? Tarihçesi ve Gelişim Süreci
  • Yeni Dünya Düzeni ve Şirket Yapılanması ve Tanımları
  • B2B Kavramları Nelerdir?
  • B2B’de Müşteri Tanımı ve Beklentileri
  • B2B’de Pazarlamanın 15 Yolu
  • Dünyadaki B2B Çalışma Örnekleri
  •  

Eğitime Kimler Katılabilir?

  • Fark Yaratmak İsteyen B2B Kuruluşları
  • Ticari Karlılıklarıyla Birlikte İtibar Kavramını Artı Değer Olarak Katmak İsteyenler Ve Bu Şirket Sahipleri ve Yöneticileri

Bilgilendirme

• Sistem Akademi gereken durumlarda program saatlerinde ve yerinde değişiklik yapabilir. Değişiklikler, katılımcılara önceden bildirilecektir.

• Yeterli başvurunun bulunmaması halinde programı açıp açmamak Sistem Akademi’nin takdirindedir.

• Programın açılmamasına karar verilirse, katılım ücretleri iade edilir.

• Eğitimlere katılım için internet bağlantısı olan bir bilgisayar yeterlidir.

• Eğitimden 15 dakika öncesinde katılım teyidi ve test işlemleri için e-mail adresinize bir link gönderilecektir.

• Kayıt esnasında paylaşılan e-mail hesaplarınıza eğitim sonrasında e-sertifika ve eğitim sunumları iletilecektir. Sertifikalar kayıt formunu dolduran kişiler adına düzenlenecektir.

• Katılımınızın onaylanması için eğitim ücretinin eğitim tarihinden önce ödenmesi gerekmektedir.

"eDanışman dijital platformumuzun online konferans altyapısı “zoom” uygulaması ile sağlanmaktadır."