eDanışman’a İki Yeni Özellik Eklendi: Otomatik Randevu Sistemi & Ürün Devir Özelliği

Makaleler
29.04.2021
blog-pic

OTOMATİK RANDEVU SİSTEMİ

Size uygun gün ve saati seçerek e-Danışmanlık almak, eDanışman’ın “Otomatik Randevu Sistemi” ile artık mümkün!

Danışmanlarımızın uygunluklarına göre alternatifli olarak belirtilen gün ve saatlerden size uygun birini seçip, randevunuzu hızlıca oluşturabilirsiniz.

 

Otomatik Randevu Sistemi Nasıl Çalışır?

https://portal.edanisman.com.tr/register üzerinden portalımıza ücretsiz üye olduktan sonra;

  1. Satın aldığınız danışmanlık hizmeti, Satın Aldıklarım sayfasına düşer.  
  2. Satın alma işleminiz sonrasında eDanışman uzmanları tarafından toplantınız için belirlenen 3 alternatifli gün ve saat bilgilendirme maili olarak tarafınıza iletilir. Önerilen tarih ve saatlerden birini seçerek danışmanlık toplantınızı oluşturabilirsiniz. 
  3. Oluşturulan toplantıya üye olduğunuz portal sayfasına giriş yaparak, Satın Aldıklarım bölümünden katılım sağlayabilirsiniz.

 

ÜRÜN DEVİR ÖZELLİĞİ

Kurumsal hesaplarınız üzerinden alacağınız e-Danışmanlık ve e-Eğitim hizmetlerimizi “Ürün Devir Özelliği” ile çalışan ya da çalışanlarınıza hızlıca aktarabilirsiniz.

Şirket çalışanınız adına toplu ya da tekil eğitim/danışmanlık alımlarında, çalışan ya da çalışanlarınıza bu hakların aktarımını kolaylaştıran devir özelliğimiz ile şirketiniz adına fatura oluşturup, muhasebe süreçlerinizi kolaylaştırabilir ve personelin de şirket üzerinden eğitim/ danışmanlık hizmetlerini kolaylıkla almasını sağlayabilirsiniz.

 

Devir Özelliği Nasıl Çalışır?

https://portal.edanisman.com.tr/register üzerinden portalımıza ücretsiz üye olduktan sonra;

  1. Satın alım yaptıktan sonra; Satın Aldıklarım sekmesi üzerinden alım yaptığınız üründe DETAYLAR kısmına tıkladığınızda, açılan pop-up sayfasında AKTAR diye yeni bir buton ve yanında e-mail adresi metin kutusu yer alır. 
  2. Bundan sonraki senaryo 2 farklı şekilde gerçekleşebilir. 
  3. Sonraki süreçte üye olan/mevcut üye portale giriş yapar ve “Kampanyalar” menüsünden size aktarılan ürünler sayfasına giriş yapar. Burada ürünü reddedebilir veya ürünü kabul edebilir. Ürünü kabul ederse pop-up şeklinde açılan sayfada mail olarak ilettiğimiz transfer kodunu isteyecektir. Bu aşamada kod girilmesi ile ürünü devir almış olur ve hesabına tanımlanır.