10 Soruda eDanışman ile Online’da Birebir Danışmanlık Hizmeti Alma...

Makaleler
19.11.2020
blog-pic

Türkiye'de 7, Dünyada 4 ofisle şu ana kadar 10.000'den fazla firmaya danışmanlık ürünlerimiz ile katma değer sağladık. Ama bunun yeterli olmadığını biliyoruz. Dünyamızda hız, kalite ve ulaşılabilirliğinin öneminden yola çıkarak, Sistem Global'in dijital platformu olan eDanışman'ı hayata geçirdik. 25 yıllık bilgi birikimimizi, 320+ kişilik kadromuzu ve stratejik ortaklarımızın yetkinliklerini dijital platformumuz eDanışman ile online'a taşıdık.

eDanışman nedir, nasıl işler? Hangi şirketler için tasarlanmıştır?
Bana ve firmama nasıl bir fayda sağlar, hizmet işleyişi nasıldır?
Dijital platformumuz eDanışman hakkında en çok merak edilen soruları derledik ve yanıtlandırdık.

 

1. eDanışman hangi büyüklükteki şirketlere hitap eder?

Büyüklükten bağımsız; henüz şirket kurulumunu gerçekleştirmemiş girişimcilerden Türkiye'nin ilk 500'ünde yer alan firmalara kadar her büyüklükteki şirkete yönelik danışmanlık, eğitim ve servisleri eDanışman'da bulabilirsiniz.

 

2. eDanışman, bireyler için mi şirketler için mi tasarlanmış bir platform?

Her ikisi de! eDanışman’ı hem şirketlerin hem de bireylerin kullanımına uygun olarak tasarladık. Şirketiniz adına ve şirket ödeme bilgileriniz ile veya kendi adınıza satın alma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. 

 

3. eDanışman nasıl işler?

edanisman.com.tr'de e-Danışmanlık, e-Eğitim ve e-Servis hizmetlerimizi inceledikten sonra ihtiyacınıza yönelik olan hizmeti alışveriş sepetinize ekler ve portalımıza kayıt olarak güvenli ödemenizi gerçekleştirirsiniz. Ödemenin hemen ardından ilgili danışmanlık ve servisin ilk toplantısını da 48  saat içerisinde gerçekleştirirsiniz. Eğitim satın aldı iseniz eğitim başlangıç saatinden 15 dakika önce portala giriş yapmanız yeterli olur.

 

4. Neden eDanışman?

 

Türkiye’de 7, Dünyada 4 ofisle şu ana kadar 10.000’den fazla firmaya danışmanlık ürünlerimiz ile katma değer sağladık. Ama bunun yeterli olmadığını biliyoruz. Dünyamızda hız, kalite ve ulaşılabilirliğinin öneminden yola çıkarak, Sistem Global’in dijital platformu olan eDanışmanı hayata geçirdik. 25 yıllık bilgi birikimimizi, 320+ kişilik kadromuzu ve stratejik ortaklarımızın yetkinliklerini online’a taşıdık.

 

eDanışman’da girişimciden KOBİ’ye,KOBİ’den OBİ’ye her büyüklük ve sektördeki şirketlerin ihtiyaç duyabileceği hizmetleri uzman ekiplerimizle canlı ve birebir özel görüşme imkanıyla sunmaya başladık. 

 

e-Danışmanlık, e-Eğitim ve e-Servis olmak üzere 3 ana kategoride sunduğumuz hizmetlerimizle, aynı uzman kadro ve kaliteyi koruyarak ihtiyaç belirleme, satın alma ve hizmete ulaşma noktalarına hız kazandırmak hedefi ile eDanışman’ı kullanımınıza sunarız.

 

5. eDanışman “e-Danışmanlık’’ hizmetleri bana ve firmama ne fayda sağlar?

Niş ve uzmanlık isteyen konularda akut sorunlarınıza odaklı, hızlı ve kaliteli hizmete (satın alım, sözleşme, toplantı aşamaları da dahil olmak üzere) 48 saat gibi kısa bir süre içerisinde ulaşmanızı sağlıyoruz. İlgili konu hakkında uzmanlarımızla online ortamda yapılan birebir görüşmelerle sorularınıza net ve aksiyon alabileceğiniz cevaplar alırsınız. 25 yıllık farklı boyutlardaki deneyim ve yetkinliklerimizi SİZİN İHTİYAÇLARINIZI bilerek; ürünleştirip, haplaştırıp online olarak dijital ortamda olduğunuz yere getirdik. İhtiyaçlarınıza hızlı, net ve sizin dilinizde çözümleri bu seferde online sunuyoruz.

 

 

6. eDanışman “e-Servis” hizmetleri bana ve firmama ne fayda sağlar?

Akut danışmanlık ihtiyaçlarınıza ek olarak; proje ve süreç yönetimi gerektiren konulardaki  ihtiyaçlarınızı da  karşılayabilmenizi sağlıyoruz. TÜBİTAK Ar-Ge projelerinin başvuru süreçlerinden bordrolarınızın doğru oluşturulmasına kadar birçok farklı alanda uçtan uca süreç yönetimi sağlıyoruz. 

 

7. eDanışman “e-Eğitim” hizmetleri bana ve firmama ne fayda sağlar?

40’tan fazla sayıda eğitim ve eğitmen sayesinde hem bireysel gelişiminize hem de şirketinizin gelişebilmesine yönelik eğitimler sunuyoruz. Konu uzmanlığı gerektiren alanlarda birkaç hafta süren ve derin bilgi ve uygulama aktarımı yapılan eğitimlerimizin yanı sıra, konuya yabancı kişilere farkındalık yaratacak giriş eğitimleri yapıyor; her eğitim sonrasında da ilgili eğitimin sunumları ve katılım sertifikasını katılımcılar ile paylaşıyoruz.

 

8. eDanışman vasıtası ile sorduğum soru, aldığım danışmanlık ve hizmetlerin gizliliğinin sağlandığını nasıl bilebilirim? KVKK uyumlu mudur?

Deneyimli uzmanlarımız tarafından hazırlanan e-ticaret sözleşmemiz karşılıklı olarak bilgilerimizi korumaktadır. Bu sözleşmeyi KVKK Aydınlatma Metni’nden inceleyebilirsiniz.

 

Deneyimli uzmanlarımız tarafından hazırlanan ve anonim veri akışını planlandığı şekilde veri güvenliğiniz sağlanmış ve ilgili politikalarımızın detayları Gizlilik Politikası’nda belirtilmiştir. 

 

9. eDanışman'ın iade politikası nedir?

Anlık olmayan hizmetler için; hizmetin ifa edilmemiş olması ve hizmete başlanmamış olması şartıyla, ödemeyi müteakip 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahipsiniz. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak info@edanisman.com.tr email adresine bildirilmeniz yeterlidir.

 

Ayrıca tüm eDanışman ve eEğitim hizmetlerimizde ilk toplantı sonrası hizmete ilişkin memnuniyetsizlik nedeniyle bize başvurmanız durumunda ilgili kayıtlar alındıktan sonra iadeniz gerçekleşecektir.

 

10. Aldığım hizmet ile ilgili sorun yaşarsam ne yapmalıyım?

Aldığınız herhangi bir hizmet ile ilgili bir sorun yaşadığınızda, web sitemizde bulunan iletişim bölümünden bize sorunlarınızı aktarmanız yeterlidir. eDanışman ekibimiz hafta içi çalışma saatleri kapsamında 2 saat içerisinde sizlere ulaşacak.